hoppas att han aldrig går ifrån.....

hellollloo..
Nu har jag varit ute med världens VILDASTE häst...
Det är sant.. hon är galen.. blev någon förvånad?
nä trodde väl inte det... haha hon måste ju ha lite smygdamp ibland..hahah
kändes inte så säkert då jag kom och red efter vägen, men det är ju bara vänja sig..blev ju dock inte bättre att jag hade vanligt tränsbett och att hon är mörkrädd och jag mörkerblind+mörkrädd.. fastän jag hade en lampa det gav inte ett shit..
här är hon förresten:P
klicka för att få större bild:P
veckans schema:
Måndag: Möte med rektorn sen jobb till halv 7
Tisdag: Ortopeden klockan halv 9 hoppas att Anton följer mig.. annars far jag inte jag och sjukhus går inte ihop..känns bra att jag vet att dom kommer att säga att jag inte får träna..
Onsdag: Sova
Torsdag: Sova
Fredag: Sova
Lördag: helgjour 7 på morgonen, börjar jobba sen 17-00 kanske, sen säkert Anton.
Söndag: SOVAAAAA
haha jaa hur ska detta sluta? sova sova sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0