i can feel you there!

Heje igen. 

Satt och kom på en grej.
Varför ska man hålla allting hemligt för? 
typ aa i helgen var jag med **** ***** och imorgon ska jag vara med *** *** coolt va?
nä varför kan man inte lika gärna säga vem man har varit eller ska vara med?
himla konstigt detdär..
Nog står jag för vem jag är med nog. .alltså vadå det är väl inget typ pinsamt med att vara med någon?
man ska väl stå för det man har gjort? Jag menar, om jag är typ med Jennifer tex. och någon frågar vad jag gör så säger jag ju vem jag är med och inte näe inte spec mke...
Tycker typ synd om sånna som inte kan stå för det dom gör eller vem dom är med? men det kanske bara är jag oxå.
Sen är jag ju en ganska öppen person alltså om jag gjort något så kan jag typ berätta det här på bloggen eller typ till vem som hellst. näe okej kanske inte till vem som hellst, men nästan.
Alltså nog har jag berättat sjuka saker för typ anton om saker som jag varit med om.. för alltså värt att typ ljuga för någon.. haha jaja  det var det jag ville säga.. :)
Nu ska jag ut och träna :)  peace out.

Kommentarer
Postat av: emma

Grattis du är nu med o tävlar om att bli veckans blogg! :D

http://emmacecilias.blogg.se/2009/december/veckans-bloggar-rosta-nu.html

2009-12-06 @ 19:56:10
URL: http://emmacecilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0