Lately i'm so tired of waiting for you

Helo(=
Dagen började med att mamma väckte mig för att jag skulle släppa ut hästarna sen fara på linskontroll igen typ 10gången?
sen efter det så for vi ut på royal och jag köpte ett delat pelham och en delta.
Efter det så for vi hem och jag åt mat och for sen till stan för att köpa alkohol till nyårs och hämta jennifer och johanna som ville åka med mig hem och självklart så fick dom det, for tvärt in på öb och köpte ett pälsglans eftersom att K's svans bara var tjorvig.. 
For sedan hem och sov en eller två timmar innan jag for ut och red K och hon var så sjukt fin på det nya bettet så det är inte sant.. hellskottars..Måste nog vara med på Km:et ändå. får dock se om jag kan fara in imorgon kväll och hoppa eller om jag måste vara med på km:et.. Har lite påtok för mke ont i kroppen för att rida överhuvudtaget.. Men Eftersom att man alltid lägger livet på hästens ansvar så rider man ändå och får ännu ondare i alla jävla kroppsdelar.. Dock är det knäet som tar mest stryk... Näe men iaf nu orkar jag inte skriva nå mer.. C u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0