Life is short but this time it was bigger

Hejhej.. nu har jag typ inte skrivit på ett tag... konstigt..
Har typ inte haft tid.. men nu kan jag skriva ett tag, för jag kan inte somna..
ehm.. när skrev jag sist? tro det var i onsdags kanske..
Var med frazze ett tag sen for vi till anton och sen skjutsade vi hem frazze och for hem till mig och sov..och sen red jag k på dagen och hon var sjuuuuuuukt fin, stegrade bara 10 ggr..haha
Sen har jag typ inte gjort så mke mer, eller jo, igår var jag och jennifer ute och sladda med räkan, hade rätt kul..
Somnade typ 4 inatt.
Ikväll har jag varit med ewe osv och vi har haft sinnes kul.. haha sladdade och körde raktfram i en kurva,, skillat..
sen hämtade vi upp Jennifer och Piltto och sen for vi hem.. :) och nu sitter jag här och har inget att göra, mer än att vara sur då.. aja hejraa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0