run along with captain jack...

Hello=)

Ikv har jag varit med
Jennifer och Ejjo Och som vanligt är Jennifer GALEN.. 
Vi har varit på ridhuset sen blev vi less så vi for till kaaug och köpte nå snus till
jigan, sen for vi på ica och köpte chips skumtomtar och cola sen for vi tillbaks till ridhuset och fläskade oss..:P
Men typ vid tio så bestämde vi oss smått att fara hem och så blev det. :P
Direkt jag kom hem så slog jag in julklapparna jag köpt, tror pappa och pär kommer att dö i skratt då dom får sina, men vafan ekonomin höll inte till tre stora paket, så ni fick små istället. :P
Jag är fan inte sugen på att fira jul, konstigt nog.. Men just nu vill jag tattuera mig? Ge mig pengar någon? =)  Kommer bli en sjukt snygg tattoo iaf, till mamsen!

saknar dig mer och mer för varje dag som går..


I'd find a million ways to say I love you 
Sing a million songs to make you smile
But I can't turn back time 
And I can't make you mine !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0