She put that bottle to her head and pulled the trigger And finally drank away his memory

Hello=)
Idag har jag och mamma varit ute och ridit båda hästarna, K var vild som vanligt och jag trodde jag skulle explodera, men jag skötte det snyggt... 

Mitt knä mår inte bra nu och jag hoppas jag får operationstiden snart orkar fan inte ha det såhär längre..
Och inte nog med det så har jag ett fetjävla blåmärke på handen,,, slog in i nått och det var inte smart och deffinitivt inte med mening.. Menmen, det får man leva med..
Funderar ändå om jag ska sätta ut vilden på hastnet och blocket och sen sälja henne och lägga av med allt.. Ger som ingenting längre känns det som.. Men då måste jag kanske ha nå filmer oxå, får filma typ på måndag då jag och mamma ska in och hoppa.. Ewe kanske vill vara gullig och filma, ska prata med henne om det..
här är hon iaf Vilden..
Köp hon vettja
Se och njut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0