shululu,

Hejhej, efter hur mke migrän igår som hellst så kunde jag somna efter att jag hade räknat till 67 får.. dock efter en halvtimme så kommer A hem....och väcker mig.. :S
sen somnade jag inte förrns vid halv 6 typ...
Iaf igår skjutsade jag först Jennifer ett tag, sen var jag med Marre en stund sen fick jag tag i Ewe så jag och hon var ute och gled en stund tills vi plockade upp Josse och for till Ersmark. Då vi kom till Ewe så startade mitt migrän, men jag sa ingenting förrns typ då jag skulle fara..:P
Då jag for så for jag direkt hem till A och försökte sova.. Och där har jag varit hela dagen typ. .Men iaf nu ska jag lyssna på lite musik och ta det lugnt tills jag ska fara och typ vara med Annelie.

Hejraaaaaaa

I've become so numb I can't feel you there
Become so tired so much more aware
I'm becoming this all I want to do
Is be more like me and be less like you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0