were did you come from? were did you go?

Hello=) 
blev ingen hoppning med K idag för mamma tyckte att det var för halt ute för att köra transporten sen blåste det sate oxå.. får se ska nog in imorgon vid 1.. håller tummarna på att det inte är någon i manegen då.. för Jag har hittat världens bästa övning, dock kan jag inte berätta om den förrns jag har hoppat den.. får se om jag får med mig ewe så kan hon filma lite oxå :) vore toppen till då jag ska sälja henne.. vet ju aldrig hur operationen går, för misslyckas den så kommer jag ju inte kunna träna.. eller så säljer jag hästen före så jag slipper oroa mig att hon ska tappa muskler och sen köper jag något nytt då jag bestämt mig om det är det här livet jag vill leva eller så.. 


Iallafullafall så var jag och mamma och tog in ridskolehästarna och det var fan inte roligt, typ 3 cm snö och jag hade gympaskor.. var lite smått iskallt då jag väl kom mig in i stallet..
Sen har jag hunnit städa mitt rum lite oxå, men är inte klar..
Har förövrigt börjat fundera om jag ska vara med på km:et, får se hur det går imorgon om jag ska anmäla mig eller inte, hon har ju som inte varit så rolig att hoppa på sista tiden, har typ inget bett heller för den delen.. Jag önskar att mitt bett kommer snart så jag kan hoppa på det på km:et för hon tar i så hemskt mycket bättre och skärper sig så mycket mer då jag har hissbettet.. är inte så roligt att hoppa på pelhamet, eftersom att hon inte gillar det sen har jag som inget bett som hon trivs så bra på som hissbettet..
Rektorn från skolan ringde idag och berättade att hon gjort om mitt schema och att jag inte får något studiebidrag, men jag ska fan i mig ha mvg i religion så nu ni fordonskillar ska ni får lära er hur man blir plugghäst efter en termins ledighet.. :P
Skulle försöka betala min studenthatt igår men det gick inte så jag blev lite smått irri.. sen då jag kollade internet banken idag så hade någon tagit 200 spänn från mitt konto.. Vad är det för fitthuve som har så lite att göra så dom tar pengar från andras konto? Måste nog spela lite poker och vinna lite mer pengar nu..
Aja kände att detta blev ett rätt långt inlägg måste nog börja avrunda.. 
Imorgon ska jag iallafall till farmor på morgonen för hon ska hjälpa mig med en grej.. fast hon vet inte om det än, men det kanske är lika bra de :P
nu orkar jag inte skriva mer, skriver imorgon istället.. Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0