You know I want...

Hello=)=)
Dagen för mig började alldeles nys smed att jag vaknade av tvn för att det var någon korkad brud som stod och skrek: RING IN OM DU KAN ORDET... hade nästan tänkt ringa henne och berätta för henne hur det kändes att bli väckt.. 
Idag ska jag iaf göra allt detta:
  • Städa mitt rum.
  • Rida Dagge i skogen
  • Mocka
  • Städa i garaget
  • tvätta....:S
  • ringa tandläkaren för att få limma en tand
  • ringa om studenten
  • ringa om kontrollbesikting på transporten
Men det kan nog gå rätt fort för att jag ska till ridhuset ikv och hoppa med Konvaljen, får se om jag rider på hack eller pelham.. har inte riktigt bestämt mig än..får se vad jag är på för humör och hon är på för humör, ska iaf börja med pelham tror jag..för igår då jag red så red jag på pessoa och det var inte roligt, hade ju inte en chans då hon tog tag och sprang.. :S blev mest lek det ridpasset.. :P
Näe nu ska jag iaf gå och äta frukost sen gå och börja städa osv.. :S
PEace
Haha sara in action ;)
HAHAHHAHAHAHA JAG DÖR..
Vi vann ju iaf över srk..

UPDATE:
  • Städa mitt rum.
  • Rida Dagge i skogen
  • Mocka
  • Städa i garaget
  • tvätta....:S
  • ringa tandläkaren
  • Ringa om studenten
  • Ringa om kontrollbesiktning av transporten

  • Dagge var förövrigt galen, han bockade stegrade sprang rakt in i ett träd eller förresten 5 om jag ska vara ärlig.. Vad har hänt med den 20-åriga ponnyn:O Ska nog aldrig mer rida med hacket på han.. haha
    aja städning av mitt rum nu då.. Har typ ångest.. det ser förjävligt ut där.. :S
    Peace

    Kommentarer
    Postat av: emelie

    haha, jag dör!!



    vem har du fått bilderna ifrån, jag vill också ha!!

    2009-12-21 @ 11:02:59
    URL: http://gronjavel.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0