hellooooo

tjaa, sitter på tbs nu och har skit tråkigt, nu sprang marre iväg och jag känner mig all alone.. vilket suger kuk...
Njaa alltså ikv kör jag och imorgon börjar dagen vid halv 2 för då ska jag in och hoppa med angelica, Carro, Sandra och linnea typ, får dock se om det blir av eftersom att jag har en GAAAALEN häst och sen så måste jag ju få ta mammas bil oxå....
Hoppas då att det går för att jag har världens vildaste häst just nu och det orkas inte..
Hon måste få bort lite energi.. :S

Idag har jag typ inte gjort så mke för att jag har haft migrän hela dagen. Men dock så har jag varit med Marielle och vi såg prison break.. sjukt bra..

Ibland skulle man bara vilja försvinna för en stund eller 2..


bjuder iaf på en bild på mitt liv.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0