how can we dance when the earth is turning? How do we sleep while the beds are burning?

tjaa.
Red Wambo idag på specialidrotten, gick rätt bra faktiskt.
Ikväll ska jag och Carnne hänga, vi vet dock inte vad vi ska göra, men något roligt brukar vi alltid hitta på.
SvampSam vill säkert vara med oss, tror Pocahontas skulle svänga förbi oxå..Phett nice. här är dom förresten:
hahah :) ni trodde väl inte att riktiga pocahontas skulle svänga förbi hhahaha. :P
På denhär bilden ser man verkligen hur olika dom är. Sam har längre lugg och är mer brun på bogen och längre ner på benen och har mer fläckar. Själv ser jag direkt vem som är vem. Men dom som inte har sett dom så mke kan jag förstå att dom inte ser någon skillnad. Sam ser mer hingstig ut :)
Och sen har ju Poccis gjort en poccis stämpel på mitt ben, visst jennifer?:)
Nu tror jag att jag ska gå ut och mocka åt mina små Elephants.
här är dom med:
valjen &
Daggmasken:)

I helgen blir det :

aa juste SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅL:D haha:)

nä nu över till stallet jag och valjen säger
Hejra, med en bild på LILLCARRNEEEE:)

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

sv: va kul att du också har ett varmblod.

2009-11-10 @ 17:56:07
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0