Shululuuuuuuuu

Tjeee. har rå tråkigt då vet ni..


1. Tre namn jag lyssnar till:
Msara, backan och ehm eydu,,
2. Någonting jag tycker om med mig själv: ehm....jag skrattar helatiden..
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: blir rätt arg då jag blir arg, kan inte dricka öl och cider tillsammans då blir jag vild, har ett jävla humör ibland.
4. Detta är jag rädd för: åh kors... daggmskar, grodor, mörker, döden, nålar & pedofiler!
5. Tre saker jag vill ha varje dag: mina kompisar, snus och mobilen tror jag.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: inte somna utan att kollla under sängen, låsa bilen 2 gånger efter varann, gå ute själv då det är mörkt..
7. Detta tycker jag om att göra: vad tycker jag inte om att göra?
8. Detta vill jag göra just nu: bli rik
9. Bästa känslan: då man är nöjd över något.
10. Värsta känslan: rädsla.
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: jag ska tycka om honom!
12. Är jag kär just nu? njaasså..
13. Jag vill gifta mig? tror det.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: bli rik, träffa alice cooper(har velat det sen jag var liten) och typ tävla SM..
15. Min käraste ägodel: Hästen ofc..
16. Något jag vill ha i present: en ny bil, pengar och en resa ffs..
17. Detta har jag på mig just nu: typ prasselbyxor och en svart tröja.
18. Favoritkläder: stallkläderna lätt.
19. Favoritdjur: Häst.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: allt utom det jag inte gillar.
21. Favoritlåt just nu: bad romance - lady gaga.
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligaste - specidrott. Tråkigaste - historia.
23. Stjärntecken: skorpion
24. En bok jag älskar: hmm.. vet inte..
25. En film jag älskar: fredagen den 13:de.
26. Tv-program jag gillar: Oth, Gossipgirl, andra avenyn, greys...
27. Favoritdoft: utan tvekan....jean gautier...
28. Detta äter jag gärna: PALT :)
29. Dricker helst: öl, cola.
30. Favoritgodis: pimpim.
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Italy baby.
32. Färg på mina ögon: Blå
33. Min längd: 1.67 cm
34. Jag tror på: inte gud iaf.
35. Jag spelar: inte fotboll.
36. Person jag beundrar: Ludger Beerbaum.
37. Så här bor jag: i ett hus i skogens slut, liten tomte tittar ut........
38. Antal döda krukväxter i hemmet: inga tror jag..
39. Det här tänder mig: haha jadu..
40. Det här gör mig avtänd: Eckliga saker typ.
41. Favoritfärg: svart tror jag.
42. Favoritcitat: "Keep your friends close but keep your enemys closer."
43. En hemlighet jag vet: att... haha säger jag inte pucko.
44. Bästa present jag fått: ehm. vet inte riktigt.
45. Senast köpta skiva: HAHHA ojfan, köper inte skivor.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: oj, mina ögonfransar hahahahha
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: hmm. i think my but.
48. Udda förmåga/egenskap: har lusten att vara på fel ställe vid fel tillfälle.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: ehm en chihuahua, fan vad folk tar hand om dom och behandlar dom som kungar.
50. Vad lyssnar du på just nu? ingenting.
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Varit Bakis och varit med lilljennifer.
52. Var är dina föräldrar födda? skellefteå troja.
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? ehm säkert steam eller nått minns inte var 1000 år sen.
54. Vilken är din favoritrestaurang? Tatung utan tvekan.
55. När badade du i en pool senast? ehm... då vi hade bad på gympan i 2an.
57. Hur många barn vill du ha? två tror jag.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? opera, jazz osv.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? nae inte det.
60. Vad har du för TV-kanaler? jävligt många.
61. Har du åkt moped någon gång? jajemen.
62. Har du busringt någon gång? självklart.
63. Har du fått felparkeringsböter? nae inte än..:P
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? NEJ
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? ligger turkiet längre bort än italien?
66. Har du en egen trädgård? Nope. tur de.
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? bumbi björnarna sjöälvfallet.
68. Kan du alla orden i nationalsången? jajemen tror jag faktiskt.
69. Badkar eller duschkabin? Badkar
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
ehm.. vet inte ser aldrig film typ.
71. Favoritpizza? Sunnanå från buffy utan svamp.
72. Chips eller popcorn? Chips
73. Vilken färg på läppstift använder du? använder inte sånt shit.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? hahahaha what :O
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nej
76. Apelsin- eller äppeljuice? äpple.
77. Vem är den senaste som du åt ute med? Marreeeeee
78. Favoritchoklad? tål int.
79. När röstade du senast? what?
80. När åt du en hemodlad tomat sist? äter inte tomater, tål inte sånt.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? jajemen, pimplarn of crööö
82. Är du bra på matlagning? Kungen.
83. Klarar du att tanka själv? eh? jaa?
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? Nej
85. Pepsi eller Coca Cola? Coca Cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? japp
87. Vad var det senaste du handlade? snus
88. Har du kräkts offentligt? Ja
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Kärleken
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej
91. Har du ringt något betalnummer? what
92. Kan man vara vän med sitt ex? jo, men int så värt.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? maria.
94. Hade du mycket hår som liten bebis? på huvet? dom säger det.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? välkommen till röstbrevlåda.
96. Vad har du i din väska? börsen ,snus bilnyckel, mobil, ibland öl osv osv osv osv.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? springer runt gatan naken,, haha int.
98. Vad har du att vara tacksam för? alot of things..
99. Var hittade du den här listan? Hos Maria
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: den som vill


shulu nu ska jag till jennifer och måla tydligen. suk kuk hooj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0