To be the man i'll have to be..

Tjee
Sitter hos Jennifer i Hemmis och bloggar lite medans hon duschar.
Nu sen jag bloggade sist så har jag mockat åt mina hästar och åt Jennifers. Sen har jag även myst lite med Poccis, hon är så gullig. Sen har jag även städat i Jennifers stall eftersom att hon var ute och red Svampsam, (jag kallar han svampsam bara för att han är så söt. Han har inte svamp utan jag kallar han bara det)
Ska se om jennifer har några bilder som jag kan tjuvlåna av henne:) Hon har säkert någon som hon har tagit med sin Systemkamera som jag kan tjuvvisa:)
Poccis eller Sam? Ja jag vet vem men ni får gissa:)
Men detta är Kita iaf :)

Nu ska vi till kauuuug.
Du kan smsa eller ringa, fråga ANYTHIIIIING:)
Jag och jennifer säger PEACE OUT MF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0