vi är pågång vi är laddade vi är.....ja..

hooj :)
Har just stigit upp och ska snart fara till stan för att jag ska till optikern idag och kolla mina ögon eftersom att jag har börjat måsta ha glasögonen typ jämt nu eftersom att jag typ ser NADA..
aa men sen iaf ska jag hem och försöka rida k, vilket lär gå käpprätt åt helvette, för hon är vild och det är GLAHALT ute.. grattis.
Iaf igår var jag bakis mest hela dagen eller ja halva.
Ville bara dö efter att jag hade skjutsat hem Jennifer för att jag tänkte inte så smart.. Vafan tog jag forden för? breda däck glashalt och bakhjulsdrift.. kan inte bli så bra... jävla skit.åkte iaf aldrig ner i diket.. :)

aja nu ska jag leta några saker sen bär det av mot stan, får se om Marrtre ringer eller..


Pusshej bli int gay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0