13 dagar kvar!

GODMORGON!!!
Jag är röksugen som sate och det blir inte bättre av att jag inte sovit inatt, men vafan jag måste ju sluta röka så jag har ju inget val.. eller iaf ha ett uppehåll i 2 veckor.. vilket jag borde klara!Fyfan vad jobbigt det är dock..Man röker alltid på morgonen direkt efter man vaknat. Sen äter man frulle och sen röker man.. Jämt då man har ätit mat så måste man röka.. <OCH NU FÅR JAG INTE DET? KILL ME!
Näemen skämt och sido, Det blir ju typ ett test så det känns som bra att jag klarar det, jag ska klara det!
tummen upp!
Pinsam bild.
Maria har snart teorin och uppkörningen så hon pluggar som en ****.. hon har aldrig tid att hitta på något för hon pluggar till körkortet.. Hon kommer att klara det, det är då en sak som är säkert..
Känn ingen press maria, men vi ska till ume den 25/4 och då vi ska hem får inte sara köra bil..:P
haha nejnej känn INGEN press! ha ha ha ha ha !!
♥♥♥♥♥♥
Anledningen till att jag är vaken redan nu är för att titti kommer snart och ska rida konvaljen, men jag ska inte rida, jag ska ut och motionera istället eftersom att jag har så ont i knäet så jag kan inte rida, vilket jag kom på nu att jag glömt berätta för titti.. men aja vi ser ju hur mitt knä mår då hon kommer hit :)
Aja nu orkar jag nog inte riktigt skriva mer.. men jag skriver sen om hur jag tränade nu på morgonen.. PEACEEE

Kommentarer
Postat av: Maria

Tummen upp, mina woooords ;)

Och yes jag ska fixa körkortet!

2010-04-13 @ 09:06:52
URL: http://mariahallgrensdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0