even if you're a million miles away I can still feel you in my bed.

50 frågor om mig

1.Vad/vem fick dig att skratta idag?
Min naprapat faktiskt..

2. Vad gjorde du 8.00 imorse?
gick till bussen

3. Vad gjorde du för 30 min sen?
såg på let's dance:O

4. Vad hände dig 1993?
Jag lärde mig åka skridskor?

5. Vad händer nästa helg?
FYlla :)

6. Tre ord varför du sist spydde?
var rätt packad

7. Vilken färg är din hårborste?
svart

8. Vad köpte du sist?
cigg tro ja

9. Vad fick du senast i present?
öl:)

10. Vilken färg är din dörr?
vit

11. Var förvarar du dina pengar?
kontot, i alla mina jackor, i en glasgrej, i börsen, bland mina stallkläder, i bilen aa osv..mest i mammas börs;)

12. Hur var vädret igår?
bra tror jag.

13. Vars kramades du sist?
haha utanför glitter idag.

14. Vad ser du fram emot?
tattoooooo:):)

15. Vad är 15?
5*3

16. Vilken skostorlek har du?
37

17. Vill du klippa dig?
nae typ int.

18. Är du över 25?
25cm lång joo

19. Pratar du mycket?
ibland, rätt ofta.

20. Kollar du på O.C.?
nej det suger

21. Har ditt namn ett "x" i det?
ahha neej?

22. Känner du någon som heter Steve?
nej

23. Hittar du på egna ord?
aa ibland..

25. Är du en typiskt svartsjuk person?
nja tror inte det.

26. Vad har du för mobil?
samsung

27. Vem ringde dig sist?
hampe

28. Biter du på naglarna?
nej

29. Har du lockigt hår?
haha jo ibland


30. Vilken konsert ska du på härnäst?
säkert festivalen

31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?
haha det säger jag inte

32. Hur många gånger har du svurit idag?
säkert 1 miljon. jag har kört bil och då brukar det bli ett x antal svordomar.

33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta?
men kukhora, tror jag!

34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?

haha nej?

35. Ska du jobba imorgon?
nae, men på söndag.

36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
vet inte..säkert många i fyllan

37. Vad borde du göra nu?
klä mig varmare, fryser.

38. Har du något smeknamn?
Nae typ int.. men många säger backlund.

39. Sover du mycket?
Nej:O ellerrrrrrr? för mke tycker nog många.

40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor?
Alvin and the chipmunks 2


41. Vad ska du göra på lördag?
Hoppa:) :)

42. När var du ute sist?
nyss, då jag tog in hästarna

43. Har du gråtit idag?
nej

44. Är du en glad person?
nja ibland, är mest en hej jag visar inte mina känslor tror jag.

45. Har du roligt nu?
nej

46. Vad äter du helst?
Inget.

47. Vem var du med sist?
nathalie och mattis :)

48. Vad heter din mamma?
Marie

49. Vad är hela ditt namn?
Sara Marie Backlund(Wiklund)

50. Tycker du om någon just nu?
Jaaaa?



HOPPNING PÅ SCHEMAT IMORGON:) Det gillassss :) Justja EJJO RING MIG!!


Kommentarer
Postat av: Maria

hihihi du kramades me mig utanför glitter!

2010-02-07 @ 14:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0