Have you ever tried sleeping with a broken heart?

Tjeeew.
Imorgon är det hoppning på schemat, men inte förrns på kvällen eftersom att det är fredrik kurs hela dagen imorgon så är manegen bokad. Iaf ska jag hoppa båda hästarna imorgon tror jag.. ska iaf hoppa kombination med K för att hons ka få känna sig nöjd och definitivt för att hon ska lära sig att komma rätt på hinder och följden av att inte komma rätt för då blir det pannkaka av allt.. får se om vi hoppar nå höga höjder eller vad min kropp känner för..Jo du läste rätt, vad min kropp känner för.. för att jag måste tänka på min kropp i första taget nu eftersom att det är så nära operationen och jag har faktiskt varit och fixat ryggen idag så det får INTE bli några avfallningar eller någon stor ansträngning för min rygg och mitt knä..
K kommer nog vara het som en platta men det ska nog gå bra hoppas jag..
Ikvällst har jag faktiskt..tro det eller ej..men jag har smörjt alla hennes grejer:) måste smörja dagges imorgon på dagen om han ska få följa till ridhuset och hoppa.. annars blir det nog bara dressyr för hans del:) han har en "ny" hoppsadel förresten, eller ja ny och ny, det är den jag hade på k förut men hon har ju sin nya så den dagge ska få ha använder jag inte och hans vanliga sadel har börjat knarra och den ligger mot manken nu oxå:S Dock blir det inte snyggt med svarta stigläder till en ljusbrun hoppsadel.. men vafasen det härdar vi:)
Undrar dock vad jag ska rida dagge på för bett nu då jag har blivit så skeptisk mot pessoat.. kanske blir delat pelham på han oxå, eller cresendot kan ju gå det oxå:) det har jag ju hoppat på förut och det blir han riktigt fin på :)
aja nu ska jag gå och måla naglarna tror jag:) röka först iaf som vanligt :) peaceee :):)
Barnaaa:) ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0