i like u a lot lot all we want is hot hot hot..

Hello idag har jag vaknat hos maria sen farit hem och släppt ut hästarna, varit nära på att bli sparkad på mitt onda ben, mockat, skottat skitstacken, duschat, tagit halv 11an till stan, kört bil och varit med maria:)
Nu sitter jag här, mitt i sminkandet och tänkte bara tvär skriva ett cute blogginlägg..Idag är det jag och min partypingla som hänger på vindrickargatan. Blir nog godebra det :)
Började med att vi har taggat sen förra festen ända tills idag, sen var vi verkligen inte taggade, men nu jävlar är det party:) det gillas :)
Ja mamma, jag ska sköta mig..och ta mig hem...
känner att det kommer gå nå pengar om jag har med mig bankkortet, men det ska jag inte ha, ska ta ut 300 sen spara resten :)
blir station, calles och larrys idag:) inge mollys för hade vi velat festa med dom som är 35+ så hade vi farit på club soda :) inge mollys..

Näe nu ska jag göra mig helt klar, platta klart håret osv osv osv osv osv.. peace out :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0