it's a dirty freak for all..

Hello(=
fick just veta att jag inte ska få sova själv inatt:) Maria kommer hit och sover eftersom att hon ändå skulle till drängs och vi börjar samtidigt imorgon så det var som lika bra :)
Igår var jag med maria och vi for på ica och köpte chips, cola, energidryck, kladdkake-ballerina och sen såg vi bumbibjörnarna, kunde det bli bättre? nae..
Idag hade vi specialidrott och jag skulle egentligen ha Amigo, men jag kan verkligen inte rida den hästen så jag tog wambo som rebecka skulle ha haft istället.. Gick sådär, knäet värker i sinne sen igår och jag borde verkligen inte träna, men hur fan kommer det sig att då man inte kan träna så vill man verkligen ? och då man kan så vill man inte? jävla konstigt det där.. undra hur fan det ska gå då jag har opererat mig? haha stackars dom som ska leva i min närvaro och få höra mitt gnäll om att träna.. usch..
Var i Ume i fredags på Sports medicine och där vred dom och slet knäet åt alla möjliga håll, gjorde ont som sate men sa ingenting eftersom att dom tycker att jag är en hårding som har kunnat gå och träna osv i ett helt år efter olyckan och att jag inte har klagat på att jag har ont.. Men alltså seriöst, nu vill jag bara att jag ska ha opererat mig och att det ska ha gått 8 månader så jag får hoppträna igen.. måste nog fara in och hoppa nästa helg, om inte jag och rebecka skulle dra till ume och se på tävlingarna där, vore kul det oxå.. måste ju träffa Anna osv oxå, det börjar vara ett tag sen nu och hon sak ju ha barn i sommar så hon kommer inte att tävla heller.. 
Alltså suget efter att kunna träna normalt är sjukt jävla stort nu, kan jag inte få bli frisk nu? kan inte det onda försvinna? snälla..
Nu funderar jag på att gå ut i stallet och mocka och göra klart sen ta in hästarna och fara ut och skritta med lillan lite, hon vill det sa hon, imorse..(a)
I helgen är det party för vi ska på station och ha kul...för en gångsskull..ha ha ha
jag ska dricka vin:O vafan..
hahahah
aja vet som inte vad jag ska skriva.. bjuder på ett klipp :)

Maria:
En fest utan oss är som brända popcorn, ingen vill ha dom!
Du förgyller min vardag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0