meet me halfway right at the borderline...

Heeeloo(=
Nu ska jag snart gå ut i stallet och packa alla grejer in i bilen, sen ta in hästarna och sen lasta K och fara till ridhuset..
Men först ska jag ta och berätta om min nya mat som jag ska äta..
Eftersom att jag är allergisk mot grönsaker så har det mest blivit pasta ris eller potatis för min del.. Men Nu ska jag prova en ny grej genom att inte äta det och äta grönsaker istället, alltså att inte äta pasta ris eller potatis.
Idag gjorde jag en sallad på dessa ingredienser:
Grönsallad
Färsk ananas(ej burk ananas)
Lime
Passionsfrukt
Gurka
Sockerärtor
och lite salt..
Ska inte äta förrns jag kommer till ers för att jag ska dra ut på tiden lite då jag kommer dit sen åt jag vid 3 så jag är inte hungrig än:)
Hoppas att salladen blir god:) håller tummarna, berättar senare hur god den var:)
Peace out :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0