It's so bad, But that's me ;)

Hello(=
Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
"
VARS FAN ÄR PLATTÅNGEN?"
Vilket ord rimmar på "test"?
Pest mke fest :)
Favoritplanet?
Mars eller nae?
Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Young jibbs - Chain hang low
Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Underkläder sockar och underställ
Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Har inga på mig :)
Vad var det senaste som fick dej att skratta:
Mackan blev sur för att jag berättade vad som hände i AA
Vad gjorde du klockan 2 i natt?
Sov som en stock
Vem skickade det senaste sms:et till dig?
Mackan
Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
donno..
Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Haha luran :)
Vilken pälsbeklädd sak rörde du senast?
Min pälsväst, har dock inte haft den någongång..
Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
snus cigg och ehm.. Ppiller?
Vilken ålder har varit bäst hittills?
18!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Din värsta fiende?
haha den personen är inte ens värd att skriva här!
Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
American history x <3
Vad var det senaste du sa till någon?
Hahaha.. det har jag inte tänkt säga här, MARIA U KNOW WHY :)
Vilken färg har din jacka:
röd, svart, grå, brun ehm har jag någon mer?
Vem var senast arg på dig?
Mamma
Vilken sida sover du på?
Höger tror jag eller kanske är det vänster:)
Vad blir ditt namn baklänges:
Aras
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus:
1 dag, bruten arm uppe vid axeln :) phettmedniceman
Hur tar du dig till jobbet?
KÖR BIL ÅSNEBAKDEL
Vad gör du när det regnar:
Är ute och kör regndansen? Nae är inne...
Vad har du för startsida på internet: 
BLogg.se
Vem ringde du senast: 
Broderr
Godaste drickan till frukost?
Apelsinjuice
Första sporten du gick på: 
HOCKEY OF CRÖÖ^^ Jag var king förövrigt..
Vilken tv-serie är bäst: 
One Tree hill, andra avenyn, gossip girl, two and a half men, satc, dexterrr..
Vad är du mest rädd för i hela världen: 
Döden!
Vad har du för färg på ditt påslakan: 
oj det är typ rött grått och vitt tror jag..
Vad ska du döpa dina barn till:
Tjej: Emma tror jag, Kille: Kelian :)
Kan du ditt mobilnr utantill:
eh jaa..
Senaste lästa bok:
Skadad.
Vem kramade du senast:
Farmtora
Vad åt du senast? 
spaghetti och köttfärs hos farmor
Vilka språk talar din mamma?
svenska engelska
Vilka länder har du bott i?
sweden,
Hur bra är din syn?
Inte bra, Tydligen så är jag blind enligt en viss person...
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?     
Jo tydligen så kan man vara det oxå..
Var är dina syskon just nu? 
Pär vet jag inte, ante vet jag inte, maja är hos ak, och Empan är i stockis :)
Senaste piercingen?
Tungan för ett år sen :)

NU TAGGAR VI FEST:) GE MIG EN ÖL SÅ SKA DU SE JAG VAKNAR TILL ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0