Men lol

Skriv 8 saker du ser fram emot:
  • Sommar
  • Utomlands
  • Tattooo
  • Bli frisk från halsfluss
  • Efter operationen då jag kan gå :)
  • bli rik

  • en dag då det INTE är snöstorm!
  • SOL


Skriv 8 sanningar om dig själv:
  • jag måste alltid kolla under sängen före jag ska sova.
  • jag har aldrig pengar på mitt kort.
  • jag skrattar åt allt, då jag inte är på dåligt humör
  • jag blir svart i ögonen då jag blir arg.
  • jag hatar mat
  • jag brukar vara ute i pyjamas byxor.
  • jag lever på cocacola
  • jag är rätt bortskämd! (ska ringa mama nu och säga att hon måste ta bort snöstormen!!

Skriv 8 saker du brukar säga:
  • men åh
  • hu må du
  • varfeer
  • ja bryr mig inte
  • Ta mitt liv
  • skjut mig
  • hora
  • kukhora
Skriv 8 saker du har på dig nu:
  • tjocksockar
  • pyjamas byxor
  • tröja
  • linne
  • sockar
  • trosor
  • bh
  • inge mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0