orkar som inte..

Haha skrattar fortfarande på anonym som skrev.. roligt att du hotar på din egna blogg att lägga ut folks ip-adress och namn osv osv osv osv.. men du kanske vill att andra ska göra så mot dig eller?


Då jag var liten så hade vi en rätt speciell kompiskrets och en av mina kompisar och jag hade väldigt roligt tillsammans, vi var alltid med varandra och hade alltid jätteroligt, vi lärde tillochmed varandra att cykla. Men för någon dag sedan så träffade jag denne personen och den kunde inte ens säga hej,. vilket jag tycker är jävligt konstigt.. men det är kanske så att en person som denne personen är med som har sagt att den andra inte ens ska säga hej, eftersom att jag vet vad ena tycker om mig men inte fan behöver den andre då förstöra våran vänskap? fast samtidigt.. som man behandlar andra vill man själv bli behandlad! remember that when no one is standing beside you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0