whatcha say?

hello..
sitter hos broder nu dock är han inte hemma eftersom att han är på sjukan och har just blivit opererad så han ligger kanske på uppvaket nu.. :S
Själv så väntar jag på att sandra ska ringa så jag får fara och hämta henne sen fara hem till min älskade säng och sova:)
Imorgon ska vi in på sjukhuset och hälsa på stackarn som säkert är på bajsdåligt humör.

Idag har jag ridit världens bästa häst.. sataaaaan vad fin hon var. Red Barbacka och hon blev ändå inte så tung som hon brukar bli:) Var sjukt nöjd iaf.. kommer dock att ha världens träningsvärk i magen eftersom att hon var seg:O
Mamsen tog in dom idag eftersom att jag var i pärs lägenhet med Annelie, vi har städat hela lägenheten så Pär kommer sig in utan att falla ihjäl sig..

Iaf nu ska jag gå och kolla på min mobil för nu har det plingat ett X antal gånger.. :)

Peace:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0