12,37

Hello(=
Sitter på Mammas jobb och har sjukt tråkigt. Finns ingenting att göra...!
Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt eller träna, har inte riktigt bestämt mig ännu..
Imorgon är det iaf party för min och Maria's del =) det gillas =)
Idag var jag på skolan ett litet tag bara för att kolla in "allas"(linnea, fanny, rebecka, annelie, emma och josses) projektarbete. Men som vanligt så orkar man inte kolla på allt så det blev då en snabbrunda sen for jag på royal och kollade lite men orkade inte vara där heller så jag for och lämnade mammas bil i garaget och ringde Maria och vi gick på Dallas:) Då jag gick för att möta Maria så pratade jag samtidigt med henne i telefonen och sen hör jag bara någon som säger Hej Sara, så jag tittar ner (eftersom att jag är SÅÅÅ lång) och där står Maria's mamma så jag fick mig ett gott skratt iallafall, haha.
Idag fryser jag som om jag vore naken, fastän jag har mycke kläder på mig, fast det är ganska kallt ute nu också, motför vad det brukar vara.
Nu har jag säkert träffat mammas "kompis" 10 ggr och han har pratat med mig varje gång. Trodde det var han som kom nu igen, fast det var inte han, det var en av mammas anställda.
Då jag vaknade i morse så var jag dyng förkyld, Kul? nae, jag har inte tid att vara sjuk. Sen förövrigt så fick jag ju ett väldigt roligt besked idag. Vad? Jo jag får inte hoppträna längre och jag får inte ens sitta i hoppsadeln så jag ska låna en dressyr sadel av jennifer :)

aja nu ska vi tydligen fara :)


 

I hate the way you talk to me, and the way you cut your hair.
I hate the way you drive my car, I hate it when you stare.
I hate your big, dumb combat boots and the way you read my mind.
I hate you so much it makes me sick — It even makes me rhyme.
I hate the way you're always right. I hate it when you lie.
I hate it when you make me laugh — Even worse when you make me cry.
I hate it when you're not around. And the fact that you didn't call.
But mostly I hate the way I don't hate you — Not even close, not even a little bit, not even at all

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0