holding too tightly afraid to lose control.

Hello(=
Imorse hade vi avslutning på specidrotten, vi hade ponnyhoppning och jag hade putte:P hahah Så sjukt roligt man satt typ och skrattade konstant i en timme.. haha var typ det roligaste jag gjort på länge, äntligen en oseriös lektion :)
Nu sitter jag och väntar på att jag ska orka ta mig till skolan, men det går sakta framåt.. orkar inte ta hissen ner till bilen än:P kommer ta rätt lång tid innan jag har tagit det stora steget..fick just ett sms av mia, blir Hp idag.. :P :) undra om det är någon som har en lika oseriös redovisning som våran,, haha den var ju typ ändå bra ändå :)

läste på ewes blogg att hon har skrivit över 1000 inlägg.. så nu måste jag nog ligga i lite mer :)

Nu kommer mamma så jag antar att hon vill ha datorn, men det får hon inte för jag ska bli världsbloggare hahahah not.. hahhahahahaha

Dagens kommentar:
Idag lyser solen och man blir så glad då, visst känner du det sara?
jag: NAE...
mamma tyckte då det.. inte jag..


Fred ut

Kommentarer
Postat av: S

sv: Oj, felååt:]

2010-03-22 @ 20:04:01
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0