I met her at the backyard Blockparty by the bar.

Hello=)
Ifredags var jag bara hemma och tog det lugnt eftersom att jag är fortfarande förkyld..:S
På lördagen så for jag in och hoppade med K och vi hoppade räcken vilket hon tycker sämst om.. Hon hoppade faktiskt 110 på ett räcke, det händer inte ofta..:)
sen var jag med maria och micke, vi sjöng singstar sen for vi på Larry´s men det SÖÖÖG så jag drog, skjutsade hem sebbe öhlund sen for jag och skulle hämta upp maria och micke, men jag fick stå och vänta i 20 min,, blev lite less då faktiskt.. Men tillslut kom dom och tillslut fick jag fara hem..var både trött less och irri.. ingen bra kombination..
I går så gjorde jag inte många knop inte.. red inte ens..:S ovanligt..
Nu ska jag gå och släppa ut hästarna och duscha och äta and so on..

Fredut

Kommentarer
Postat av: Carro

sv: Jamen allt går ju via tävlingsdatabasen, så jag hade betalat redan veckan före tävlingen. Sen ska man få premien tillbaka på tävlingsdatabasen också.

2010-03-15 @ 14:23:33
URL: http://hastochtraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0