in you, pushed as far as I can go..

Nämn något som gjorde dig glad igår: Det gick super att rida dressyr på D-boy :)
Vad gjorde du kl 08 i morse? Släppte ut mina babyelephants.
Vad gjorde du för 15 min sedan? satt här
Det sista du sa högt? Kattskrälle
Det senaste någon sa till dig: pusshej
Vad har du druckit idag? Cola och trocadero
Vad var det senaste du åt? En pizza
Vad var det senaste du köpte? En trocadero
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun.
Vad är det för väder hos dig nu? Soool 
Godaste glassmaken? INGEN!!! Hatar glass
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kanske, beror på..
Sover du tungt? Ja alltså Ibland, det beror på vem man sover med eller om man sover själv
Drömmer du mardrömmar? sometimes
Trivs du med ditt jobb? nja..
Favoritklädsel? Det är min umesläp väst :)
Favoritlåt just nu? in the end-Linkin park
Vad ser du om du tittar till höger? Telefon
Vad gör dig glad just nu? att jag kan gå ut och träna nu för mamma är inte hemma:)
Vad ska du göra härnäst? träna
Höger el vänsterhänt? bådeoch:P
Humör just nu? Trött som en Juuude
Favoritgodis? lakrits (det enda jag tål)
Kläder just nu? Mjukis 
Sommarplaner? Jobba och resa:) justja STUDENTEN
Hur många kuddar sover du med? 4om jag sover själv 2 om någon sover här..
Morgon eller nattmänniska? Natt
Vad är viktigast för dig? att få ett helt knä just nu!!
Är du kittlig? nae
Snarkar du? jo dom säger då det.. ibland
Stjärntecken? skorpion
Äckligaste insekten? ALLA
Stökigt el välstädat? Både och
Vad längtar du mest efter just nu? operationen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0