Nothing's gonna change....

Hello(=
Nu har jag varit ute och ridit och som jag sa så skulle jag ju dö, men jag dog inte dock var det väääääldigt nära att jag skulle bryta ett ben...
var typ vid skjutbanan då "olyckan" hände, hon kastade sig först rakt upp i luften sen så stegrade hon så jag flög och gjorde en konstig bakåtvolt landade på konvaljens rumpa sen började jag glida bakåt men hann sparka loss ena foten så jag landade på fötter.. resultatet av detta blev:
Svullet knä
dåligt humör
knallröd i ansiktet
insåg att jag skulle sätta åt kedjan lite så jag kanske skulle kunna få stopp på henne resten av resan hem..

Iaf resten av vägen skötte hon sig galant och jag blev nästan nöjd.. var nöjd helatiden tills då jag skulle vända tillbaks hem:P

Nu färgar jag håret och ska strax tvätta ur det för att sedan skynda mig att göra mig klar och ta in hästarna för att sedan fara och fira Stor-pär som fyller år..

Fred ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0