put my trust in you...

Hej(=
Blir hockey ikväll efter att jag tjatat på mamsen
i typ 20 min och hon bara pratat bort sig,
men det funkar, hon ska med! :)
Jag har hunnit mocka också så jag hinner ta in hästarna innan vi far :)
Just nu så har jag just laddat hem Linkin park - in the end efter många om och men..
NU är den min :D
Fick just ett sms av maria, hon har 38,5 graders feber, men hon är frisk till fredag!! :):)
Nu ska jag lägga in låten på mobilen sen bär det av,
och förövrigt så hittade jag mina hörlurar till mobilen idag,
dom låg i min träningsväska av någon konstig anledning:)
Imorgon skjutsar pappa mig till min rehab sen skjutsar han förhoppningsvis hem mig oxå:)
På fredag går jag och mackan på stan och letar kläder eftersom att
jag måste ha nya kläder på kvällen:D
KOMMENTERA MERA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0