tired of being what u want me to be, feeling so faithless lost under the surface..

jagärbakis.nu

Känns bra, vaknade just brevid ******** och nu sitter jag och väntar på mamma för vi ska nämligen till annelie som fyller år:P
minns typ inte mycket från igår.. dock tror jag att jag har tappat en lins, för jag ser inget på ena ögat.. what happend? haha nu ska jag vara sober ett tag, typ i någon månad för om 2 veckor måste jag sluta röka och sluta träna... HUR SKA DETTA GÅ? jag koommer att dö eller döda någon..inte bra...
på fredag är det bara en månad kvar, sen ska läkarna få skära allt dom vill i mitt knä :):) bara jag blir frille så :)
nae, fanvad tråkigt jag har, vågar inte gå ut ur detta rum, vet fan inte ens hur jag ser ut, är typ rädd.. hahahha
PINSAMT :) nämen jag har nog sovit gott inatt.. tror jag:P var ruskigt packad då jag kom hit, höll på att ramla baklänges ner för bron osv.. inte bra..
vore rätt gott med en cigge nu, men då måste jag gå ut.... jobbbiiiiigggttttt!!! jaa jag är laaaaaaaat. måste gå till ica oxå, cola är gott då man mår som en giraff som har levt utan mat.. :P ahhahahahahahha

aja peace out :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0