tjenis penis jan banan..

Hello(=
Jag är typ sjuk.. har sinnes ont i skallen och är tätare än en miljonär i näsan, snälla gud gör mig frisk, AMEN.
Jätte jobbigt att man typ inte kan andas..? vad hände med världen?
I lördags var jag och maria ute och körde bil, blev jagade av poppo.. sen for vi till sara och david där det var fullt ös medvetslös, sen for vi och var med melker och johan eftersom att dom inte fick sig in till stan och hem så fick vi agera fylletaxi.. KUL att melker satt fram och ville ta död på oss...NEJ..
aja nu ska jag gå ner ch hjälpa mamma :) fred ut

Kommentarer
Postat av: identity

ligger dom inte ute på toxicbar.se?

2010-03-03 @ 21:04:06
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0